sunnuntai 6. joulukuuta 2009

Itsenäisyyspäivän treenit

Rekku on nyt hoidossa, ja minulla on vähän tylsää yksin kotona. Olimme kuitenkin treeneissä aamulla, ja kylläpä oli mukavaa! Minä olen edistynyt huimasti! Harjoittelimme liikkeestä maahanmenoa ja siitä oikeaoppista luoksetuloa. Minähän menen ihan mielelläni maahan, vaikka treenikentän nurmi onkin märkä ja kylmä. Paikallaolo maassa ei myöskään ole vaikeaa. Siitä luoksetuloa treenasimme tällä kertaa niin, että en saanutkaan heti riehua patukan kanssa, vaan aluksi piti istua nätisti ja ottaa hyvä katsekontati (siitä palkattiin Frolicilla) ja vasta hetken päästä sain patukan. Se oli aika vaikeaa ensin, mutta lopulta oivalsin mistä on kysymys.
Teimme myös ohitusharjoituksia kuten aina. Lopuksi tehtiin koirakuja ja siitä paikallaolo maassa ja luoksetulo. Aika vaikeaa, kun molemmilla puolilla on kivoja kavereita, mutta hyvin minä osasin.
Treenien loputtua emäntä jätti minut paikalle istumaan, enkä saanut hievahtaakaan vaikka kaikki muut ympäriltä lähti kotiin. Minun piti istua siinä vaikka kuinka kauan, ja välillä emäntä meni minun taakseni, niin etten edes nähnyt sitä. Vasta kaiken tämän jälkeen sain riehua patukan kanssa!
Treenien jälkeen kiersimme Haunisten altaan, vaikka satoi vettä ja oli kurja sää. Mihin se talvi hävisi?

2 kommenttia:

  1. Kylläpä sinä olet taitava. Minä olen vasta vaiheessa eteenistuminen kontaktilla -sivulla istuminen - luoksetulo vauhdilla - seuraaminen (ei yhtä hienosti vielä kuin sinä)- maahanmeno istumasta - sohvalla köllöttely ja kissojen kiusaaminen. Jälkeä sen sijaan osaan jo ajaa kuulemma hyvin. Perässä tullaan.
    terv. Magi
    PS täytän huomenna 4 kk

    VastaaPoista
  2. Kyllä sinustakin vielä tulee tosi taitava, Magi. Sitä odotellessa älä unohda riehua välillä. Minä riehun tosi usein, ja olen jo näin taitava.
    Onnea neljän kuukauden merkkipäivänä!

    VastaaPoista