sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Uusi vuosi, vanhat kujeet

Vuosi on alkanut kiireisissä merkeissä. Olen matkustellut ja hoitanut kaikenlaisia asioita. Viime viikonloppuna olimme Kuusankoskella, jossa tutustuin uuteen kaveriin nimeltään Milla. Meillä oli hauskaa, sillä Milla oli vasta pieni pentu ja minä sain taas määräillä mielin määrin. Sitten menimme Lahteen ja siellä oli vanha tuttuni Miska. Rekku ja Miska eivät pidä toisistaan ja sen takia heitä pidettiin erillään. Sunnuntaina kävimme isännän kanssa kävelemässä Messilässä ja Tiirismaalla syvässä pehmeässä lumessa parin tunnin lenkin ja olimme aivan poikki koko konkkaronkka sen jälkeen.

Maanantaina kävin emännän kanssa kirjastolla äänestysreissulla ja sen jälkeen Vettorissa punnittavana. Vaaka näytti 28,2 kg, mikä lienee aivan sopiva paino minunlaiselleni aikuiselle naiselle.

Eilen illalla tapahtui taas jotain hauskaa: iltalenkin jälkeen meille tuli yökylään Urpo! Urpon vatsa oli ollut vähän kipeä päivällä ja minun kummitätini ei halunnut jättää häntä yksin kotiin koko yöksi. (Urpon isäntäväellä on joskus yötöitä.) Meillä meni yö oikein hyvin täällä, Urpon vatsanpurut eivät valvottaneet ainakaaan minua eikä meidän isäntäväkeä, joten toivotaan, että Urpo on jo kunnossa. Aamulla leikimme ulkona ja sisällä monta tuntia.

Minusta on ihanaa, kun on taas talvi ja lumet maassa. Rekun kanssa on otettava vähintään yksi painimatsi jokaisella lenkillä. Silloin kaadun tahallani lumeen ja kierähdän ympäri.

2 kommenttia:

  1. Vatsani on jo aivan kunnossa. Lupasin emännälle, etten enää syö karkkia luvatta, mutta saa nähdä viitsinkö pitää lupaustani. Kiitos huolenpidosta, tulen teille toistekin!

    VastaaPoista
  2. Mukava kuulla että olet kunnossa. Minä en varmastikaan olisi syönyt niitä hedelmäkarkkeja, sillä olen vähän nirso. Mutta sinä voit aina tulla kylään vaikka et olisikaan syönyt mitään sopimatonta, Urpo!

    VastaaPoista