torstai 12. helmikuuta 2009

Luonnekuvaus

Taidanpa nyt kertoa millainen luonne olen.

Olen lähes aina rauhallinen, mutta en kuitenkaan kovin kärsivällinen. En pelkää juuri mitään! Tykkään hyvin paljon painista ja paimentamisesta sekä vaaninimisesta. Silti en komentele tai ärhentele paljoakaan. Luimistelen, mielistelen ja alistun helposti ja paljon (olenhan vielä pentu), mutta näin tehdessänikin olen välittömästi valmis leppymään ja jopa leikkiin jos tilaisuus tarjoutuu. En ole kovinkaan utelias vaan tykkään tarkkailla asioita kauempaa, joskus hyvinkin tarkkaavaisesti ja pitkään. Pitkästyn kuitenkin joskus aika nopeasti ja tällöin käyn useimmiten nukkumaan. Mutta jos minua ei väsytä, niin haastan Rekun painiotteluun. Jos Rekku ei innostu, keksin äkkiä jotain omaa tekemistä, mielellään jotain, mistä lähtee meteliä tai tulee pieniä palasia suuhun. Tykkään läheisyydestä ja hellyydestäkin paljon, vaikka ei hempeily sentään leikkiä voita. Minulla on omasta mielestäni oikeastaan aika hyvä huumorintaju: vaikka en itse aina ymmärrä lopettaa leikkiä ajoissa, en pahastu vaikka minulle sanotaan rumasti. Eikä vielä ole tullut eteen yhtään niin vakavaa tilannetta, ettenkö minä olisi keksinyt siitä jotain hauskaa (tai juu, olihan se kenkätapaus aika ikävä...).

Tällainen luonne minä olen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti