maanantai 24. tammikuuta 2011

Missikisat

Olin eilen missikisoissa. Enkä vain katsomossa, vaan osallistuin itse poseeraamiseen!

Ennen kauneuskilpailua minut piti tietysti pestä shampoolla. Lauantai-iltana (joka tietenkin on perinteinen peseytymispäivä) emäntä houkutteli minut kylpyhuoneeseen ja alkoi pesemään.

Minua ei ole koskaan aikaisemmin pesty shampoolla, eikä pestä tulevaisuudessakaan, jos minä saan päättää.

Peseminen ei ollut mukavaa. Isäntä vaan hymyili ja valokuvasi.

Itse kilpailupäivänä minut vietiin suureen halliin jossa oli valtavasti koiria, kaikkia eri rotuja. Yhdessä nurkassa kokoontuivat kaikki valkoisetpaimenkoirat.

Tässä me kaikki avoimen luokan nartut poseeraamme tuomarille. Minä olen tuo pitsapohjan värinen tuolla, kolmas oikealta.

Kasvattaja sai kunnian esitellä minut ja hän kehui, että esiinnyin tosi hienosti. Kyllähän siinä kelpasi ravata punaista mattoa pitkin.

Tässä tuomari Zsolt Csaba Lokodi arvioi ulkoisia ominaisuuksiani. Sisäisestä kauneudestani hän ei valitettavasti ehtinyt saada kovinkaan tarkkaa kuvaa, muuten olisin varmasti voittanut. Sain silti arvioinnin päätteeksi sinisen nauhan, mikä tarkoittaa erittäin hyvää. Se on avoimessa luokassa kelpo tulos!

6 kommenttia:

  1. Moi Villa!
    Olen ylpeä, kun saan olla sinun kaverisi. Olet ollut ihan oikeassa näytelyssä!! Minä olen ripulissa, kun syöttivät minulle yhden makoisan luun. Se sekoitti herkän vatsani. Mutta olen aikonut parantua ja sitten saan taas syödä. Kun olen terve, olisi kiva peuhata kanssasi ja tietenkin Rekun kanssa.
    Terveisin Bertta-ystävä

    VastaaPoista
  2. Kiitos Bertta!
    Toivottavasti paranet pian ja tapaamme peuhaamisen merkeissä.

    VastaaPoista
  3. Moi Missi-Villa! Onnittelut hienosta näyttely menestyksestä! Minun mielestäni olisit kuitenkin saanut voittaa kaikki, niin upea narttu olet. T: Ikuinen fanisi Rafu

    VastaaPoista
  4. Kiitos Rafu! Sinä taidat tosiaan olla yksi uskollisimmista faneistani.

    VastaaPoista
  5. Täällä myös uskollinen fani ilmoittautuu! Onnittelut hienosta suorituksesta!

    VastaaPoista
  6. Kiitoksia myös kummitädille! Esiintyminen oli minusta ihan kivaa - taidan olla synnynnäinen huippumalli. Ja totta on myös että olet uskollinen fanini, oikea FaniBoa. Samalla olet yksi suosikki-ihmisistäni.

    VastaaPoista