keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Löytöretkeilijät

Minä löysin tänään aamulenkillä kuolleen rotan. Se oli ns. pakastekuivattu tuote, ja sitä piti haistella hyvin tarkasti ja pitkään. Emäntä kuitenkin kielsi minua maistamasta sitä. Sitten minä löysin tennispallon, ja siitäkös riemua riitti. Rekku taisi tulla löydöistäni kateelliseksi, sillä päivälenkillä hän löysi itselleen oman tennispallon! Isäntä heitteli meille molempia palloja syvään, upottavaan lumeen mutta löysimme ne joka kerta. Ei kai vastalöydettyä nyt heti sovi hukata uudestaan.

2 kommenttia:

  1. Löysitkö sinäkin muka jotain? Rekkuhan se on teistä kahdesta se parempi etsiväkoira.

    VastaaPoista
  2. MINÄ löysin! Rekku on kokeneempi, mutta hän innostuu etsimisestä yleensä niin kauheasti, että hosuu ja saattaa mennä aarteiden ohi. Minä olen rauhallisempi ja perusteellisempi etsijä!

    VastaaPoista