keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Talvilomatunnelmia

Terveisiä talvilomalta Rukalta!

Tällaisessa mökissä asumme tämän viikon. Kevätaurinko on jo sulattanut hanget mökin edestä ja terassilla on mukavan lämmintä.

Minä otin itselleni oikeuden mennä sohvalle, kuten minulla on lomalla yleensä tapana. Isäntäväki ei hennonnut kieltää minua - sen sijaan he laittoivat pyyhkeen sohvan suojaksi. Kotonahan emme koskaan saa mennä sohvalle edes puolella tassulla, mutta lomat ovat erikseen. Sipi ei toistaiseksi ole uskaltanut kokeilla sohvaa.

Tänä aamuna oli hankikanto! Se mahdollistaa lempiharrastuksemme eli painimisen paljon laajemmalla alueella kuin lumen ollessa sohjoista ja pehmeää.

Sipi pääsi myös kokeilemaan vetovaljaita ja vetikin isäntäväkeä sekä suksilla että potkukelkalla. Sipi taitaa tykätä vetämisestä. Minä myös kokeilin sitä nuoruudessani, mutta se ei oikein ollut mun juttu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti