lauantai 26. elokuuta 2017

Kesäpäivän ulkoiluja

Yhteiselo on mennyt hyvin myös Sipin paluun jälkeen.
Olemme ulkoilleet paljon, käyneet uimassa, piehtaroineet ruohikossa ja nauttineet lämpimistä kesäpäivistä.

Tänään kävimme Jenischparkissa kävelyllä.


Isäntäväki teki meille etsintäradan kaatuneen puun rungolle. He piilottivat rungon päälle ja koloihin nameja, joita me etsimme hyvin intensiivisesti.


Etsintä on aika rankkaa, koska herkut ovat pieniä ja ulkona on paljon muitakin hajuja, jotka vaikeuttavat etsintätyötä. Herkkuja voi olla vaikeissakin paikoissa, kuten tällaisissa koloissa.


Minä pistin pääni tietenkin koloon. Enkä turhaan: sieltä löytyi yksi herkku!


Sipi on minua nopeampi etsimään, mutta minä olen huolellisempi. Yleensä Sipi menee edellä keräten helpoimmat namit ja minä tulen perässä ja etsin ne, joita Sipi ei ole kiireessään löytänyt.


Etsintäradan jälkeen menimme isolle kentälle vähän huilaamaan, koska oli niin kuuma ja se on aika väsyttävää.


Halusin jo jatkaa matkaa, mutta isäntä vaan istui penkillä eikä tehnyt elettäkään.


Sipi roikotti kieltä tuttuun tapaansa.


Meillä oli hyvin hauska lenkki!

2 kommenttia:

  1. Hei Villa. On hieno nähdä miten olette Sipin kanssa yhdessä taas.
    Mufa

    VastaaPoista
  2. En kehtaa sitä Sipille myöntää, mutta oikeastaan minulla oli sitä vähän ikävä.

    VastaaPoista