lauantai 19. elokuuta 2017

Flensburgin-reissu

Palataanpa ajassa hieman taaksepäin. Ennen kuin Sipi tuli kotiin, teimme pienen reissun Tanskan rajalle Flensburgiin ja Glücksburgiin.
Isännällä oli siellä jotain urheiluhommia, mutta kyllä minäkin urheilin! Kävin emännän kanssa hölkkäilemässä puistossa, jonka nimi oli Volkspark (vähän kuin meidän paras ulkoilupaikka Hampurissa). Menin ensin vapaana, mutta yhtäkkiä äkkäsin pusikossa peuran! Kyttäsin sitä aika paljon ja emäntä totesi, että minun on paras kulkea remmissä, ettei vain tapahdu mitään odottamatonta.


Kävin myös uimassa Itämeressä. Vesi oli suolaista ja raikasta! Uiminen on alkanut kiinnostaa minua näin seniorina entistä enemmän, varsinkin kuumina päivinä. Minä suorastaan vaadin päästä uimaan, jos haistan meren tai järven. Tai oikeastaan minkä tahansa veden, jossa voi uida tai kahlata. Kiskon ihan vimmatusti ja alan uikuttaa, jos ei viesti muuten mene perille remmin toiseen päähän.


Glücksburgissa on kaunis vanha kuninkaallinen linna, jota ihmiset ihastelivat. Minua kiinnostivat enemmän linnan edustalla uivat linnut.


Sillä aikaa kun isäntä hikoili ja tuskaili urheilukilpailussa, minä ja emäntä menimme hotellihuoneeseen ottamaan pienet päivänokoset. Hotellissa menen tuttuun tapaan sänkyyn, mielellään peiton alle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti