torstai 12. heinäkuuta 2018

Maha kuralla


Toissapäivänä kävimme taas rannalla pitkällä kävelylenkillä. Ilmassa oli vähän sateen tuntua ja rannalla ei ollut juuri muita. Se sopi meille oikein hyvin!
Juoksentelimme hiekassa ja vedessä ja leikimme palloilla ja jahtasimme toisiamme.

Lenkin jälkeen illalla minun vatsaani alkoi särkeä. Vinguin vähän ja olin allapäin. Yöllä minulle tuli kaksi kertaa kova kakkahätä ja isäntäväki joutui viemään minut tarpeilleni. Se oli aika ikävää.

Seuraavana päivänä vatsani voi vähän paremmin. Söin hyvällä ruokahalulla (mikä on sinänsä ihme - viime aikoina ruoka on maistunut minulle todella huonosti). Iltapäivällä kävimme Volksparkissa ja sain tyhjennettyä suoleni kunnolla. Kävin pusikossa noin viisi kertaa!
Sen jälkeen olo oli paljon parempi, eikä minun ole tarvinnut vinkua eikä pyytää ulos ylimääräisille lenkeille.


Sipin kanssa synkronoimme ilmeet kuvaa varten!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti