perjantai 7. syyskuuta 2018

Molemmat koirat kipulääkityksellä

Sipi joutui tänään käymään eläinlääkärissä taas. Hänellä on ollut toisen takajalan polvi kipeä jonkun aikaa. Kipu tulee ja menee, välillä on pitkiäkin aikoja ilman mitään oireita. Nyt viime aikoina Sipin jalka on ollut taas niin kipeä, että hän on konkannut kolmella jalalla täällä kotona iltaisin päivälenkin jälkeen, ja menee istumaan aina vinoon niin ettei kipeälle polvelle tule painoa.

Tänään eläinlääkäri tutki molemmat polvet ja sanoi, ettei niissä ole mitään rikki. Ristisiteet on molemmissa polvissa ehjät, eikä kummassakaan näytä olevan mitään epänormaalia.
Jotain kummallista toisessa jalassa kuitenkin on, sillä polveen selvästi sattuu. Lääkärikin huomasi, että Sipi aristi toista polvea ja siinä oli kipua.

Nyt Sipikin sai kipulääkekuurin, ja vieläpä samaa lääkettä jota minä syön!

Minä olen muuten voinut erittäin hyvin sen jälkeen kun lääkitys alkoi. Olen nykyään kuin nuori koira! Tänäänkin kun olin isännän kanssa ulkona, heittelin itselleni keppejä ilmaan ja riekuin isännän kanssa noutaen lelua vedestä ja maalta. Isäntä vei minut Bahrenfelder Seelle uimaan ja minusta oli niin kivaa uida ihan yksin! Olen hyvin iloinen ja hyväntuulinen nykyään lähes koko ajan.

Kohta Sipikin on taas iloinen, kun kipulääke alkaa vaikuttamaan. Sitten meistä näkyy vain valkoinen pyörremyrsky kun viiletämme Jenischparkissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti