sunnuntai 12. toukokuuta 2024

Treffeillä Nuuksiossa

Olin tänään uudella seikkailulla. Emännän kanssa ajoimme autolla Espoon Nuuksioon tapaamaan Villa-tädin edesmenneen veljen "pikkuveljiä" Armania ja Jasperia. Olen tavannut molemmat aiemminkin, mutta siitä on hirvittävän kauan, enkä muistanut heitä enää oikein kovin hyvin. 
Me menimme treffeille Nuuksion koirametsään, joten saimme olla vapaina koko ajan. Se oli aika pelottavaa. Minä olin kauhean ujo, en uskaltanut aluksi ollenkaan lähestyä poikia ja heti kun he tulivat minun lähelleni, aloin kiljua paniikissa.


Lepyttelimme toisiamme.


Minä näytin Armanille, että olen vain pieni ja täysin viaton tyttö.


Sitten vähän rentouduin ja meillä alkoi sujua paremmin. Oli ihana lämmin sää ja oikeastaan jo vähän kuuma. 
Paluumatkalla autossa minä olin aivan hiljaista tyttöä takakontissa. Oli sen verran rankka reissu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti