keskiviikko 17. joulukuuta 2008

13. viikko

Nyt on vasta keskiviikko, mutta on jo ehtinyt tapahtua vaikka mitä!

- Näin sotakoiran autossa. Se rähisi ja haukkui minulle kauheasti.
- Kävin rokotettavana eläinlääkärissä. Ei sattunut, en oikeastaan edes huomannut koko rokotuksia, söin vain herkkuja. Eläinlääkäritäti tutki myös hampaat, korvat, silmät, sydämen ja lonkat. Kaikki on kunnossa! Minut myös punnittiin ja painoni on nyt 11,6 kg.
- Olen tehnyt yhteensä viisi läjää ja viisi lätäkköä sisälle vuorokauden aikana. Kauhea käry tulee kuulemma.
- Sain käyttööni uuden kaulapannan ja pääsin siis eroon vauva-pannasta!
- Meitä on käynyt hoitamassa sellainen hoitotäti päivisin kun omat ihmiset ovat töissä. Hän vie meidät ulos ja antaa minulle päiväruuan. Se on kovin kilttiä.
- Olen ottanut kirjahyllystä pari paksua kartastoa ja rikkonut niitä. Hajoitin myös emännän tietokoneen kuulokkeet ja nielaisin pehmusteet.
- Olen kasvanut niin isoksi, että yletyn nuolemaan Rekun ruokakuppia, joka on telineessä.
- Olen paininut Rekun kanssa villisti joka päivä monta kertaa!

Villa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti