sunnuntai 26. huhtikuuta 2009

Kevään tuoksut

Eilen tapasin kasvattajani Tiinan. Iloistuin kovasti jälleennäkemisestä, ja luulen että Tiinakin tykkäsi nähdä minua. Hän katsoi jalkaani, jota vielä vähän onnun. Jalka alkaa kuitenkin jo parantua, joten emme ole enää huolissamme. Tiina sanoi, että minun pitäisi laihtua hieman. Olin tästä aika mykistynyt! Olenko minä, hoikka pikku Villa, muka pullea??


Olen ollut viimeiset pari viikkoa aika vaisu, varmaan hormonitoiminta on tehnyt minut alakuloiseksi. Nyt olen kuitenkin jo vilkkaampi. Ulkona ollessani haistelen kovasti uusia tuoksuja. Kevät on tullut, ja ulkona on ihan uudenlaiset hajut. Tietysti haistelen myös poikien jättämiä viestejä. Niitä on nyt tullut paljon, kun minulla on juoksut.


Koirakoulussa minulle opetettiin miten ihmisten kanssa voi leikkiä. Tässä hieman esimerkkiä:

2 kommenttia:

  1. Oli todella mukava nähdä teitä. Ja älä huoli Villa et ole pullea vain sutjakka nuori tyttö :) Laihduttamaan ei tarvitse ryhtyä, olet oikein hyvässä kunnossa nytkin ;)

    Tiina & Minto & Oikku

    VastaaPoista
  2. Okei, kiitos. Enhän minä toki laihduttamaan olisi ruvennutkaan, sillä tänä kesänä pitää olla kurvit kohdallaan. Ja suuret korvat tietysti.

    VastaaPoista