sunnuntai 20. kesäkuuta 2010

Everin kanssa uimassa

Olimme tänään emännän kanssa Kirkkonummella tapaamassa veljeäni Everiä. Oli oikein hauskaa leikkiä samanlaisen hulmun kanssa, kun ei tuosta Rekusta ole aina paimenkoiramaisiin leikkeihin.

Ensin kävimme uimassa.

Everillä oli ihana vesilelu wubba. Minä päätin heti, että se on nyt minun. Aina kun Everi koitti ottaa sen itselleen, minä murisin enkä päästänyt irti wubbasta.





Pahus, Everi ehti uida wubban luo ennen minua!



Lopulta Everi kyllästyi minun kukkoiluuni ja antoi minulle turpiin. Wubbahan taisikin olla Everin lelu alun perin... Kurituksen jälkeen uskoin, ettei ole kiva kiusata veljeä.

Uinnin jälkeen riehuimme nurmikolla. Virtaa riitti edelleen!

Minun selkääni ei kannata hypätä, minä en nimittäin pidä siitä laisinkaan.

Everi mahtailee. Mutta se on vain leikkiä.

Punomme juonia.

Oli tosi kurjaa, että Everi ei lähtenyt meidän mukaan kotiin. Minä vähän odotin Everiä autolla. Kyllä se olisi meille voinut muuttaa! Oltaisiin vaikka annettu Rekku vaihdossa.

7 kommenttia:

  1. Olipa kiva kuvasarja. Ja Rekku oli niin kiltti koira meillä eilen. Villakin on tervetullut, kun se tietää, että Bertalle ei kannata isotella. Bertta määrää meillä kaikkia koiria!

    VastaaPoista
  2. Moi Villa, onkohan iltalehti ollut mukana seuraamassa sinun ja Rekun jalispelejä, katsohan nyt tätäkin otsikkoa: http://www.iltalehti.fi/mmfutis2010/2010062111909479_mf.shtml

    T: Jenni HL

    VastaaPoista
  3. Niin, kyllä minä joskus isottelen, mutta osaan kyllä lopettaakin jos vastapuoli käskee. Määräilköön se Bertta vaan siellä, sillä meillä määrään minä.

    Jaliksesta en paljon tiedä, eikä taida tietää Iltalehtikään. Mutta Rekun suuhun mahtuu kaksi fudista! Ne eivät taitaisi mahtua yhtä aikaa edes Everin suureen suuhun.

    VastaaPoista
  4. Hih! Ihania kuvia!! Mä pistän kans omaan blogiini tässä Juhannuksen aikana.:) Joo wubba aiheutti pientä katkeruutta mutta onneksi Everillä on niiiiiin pitkä pinna.:) Ja kiva kun sisko antoi anteeksi pienen turpaanannon.:) Nähdään taas!!:)

    T:Kohta Kirkkonummen poppoo.:)

    VastaaPoista
  5. Minun emäntä tuossa hekotteli sinun touhuillesi. Yhdessä kuvassa oli kuulemma sukellusvenekin. Minä en ollenkaan tykkää vedestä. Varpaat kastuu. Emäntä käski kysymään millä ilveellä saat noin monta kuvaa kerralla blogiin. Minun emäntä on vissiin vähän Uuuuuno.Se tunkee vain kolme kerralla, vaikka minä hauaisin enemmän. Kaunis kun olen. Magi

    VastaaPoista
  6. Voi Magi, sinun pitää ehdottomasti kokeilla uimista! Minuakin aluksi pelotti, silloin kun olin pentu, mutta nyt olen huomannut kuinka hauskaa uiminen on! Tiesitkö, että vesi kantaa, vaikka tassut eivät yletykään pohjaan?
    Kuvien lisääminen Bloggeriin on helppoa. Painat vain "lisää kuva"-painiketta ja valitset kuvan kerrallaan. Ainakin minun emäntäni voi lisätä vaikka sata kuvaa sillä tavalla.
    Hyvää kesänjatkoa!

    Terveisin Villa

    VastaaPoista