sunnuntai 6. kesäkuuta 2010

Safe Keeper's Evil Power BH

Tänään me olimme BH-kokeessa Haunisten kentällä. Rankka päivä, mutta ohi on! Minä läpäisin kokeen niukinnaukin. Läpi on, me teimme sen!
Tuomari sanoi, että minun olisi pitänyt olla energisempi, ja että ohjaajan ja koiran yhteistyön olisi pitänyt olla parempaa. Täyskäännökset ja seuraaminen olisivat voineet olla tiiviimpiä. Liikkeestä maahanmenossa jäin istumaan (uskokaa tai älkää!). Perusasennossa istuin vinossa.
Paikallaolo häirittynä meni kuitenkin nappiin. Liikkeestä istumaanmeno onnistui myös hyvin. Samoin henkilöryhmä ja kaupunkiosuus.
On totta, että olin väsynyt enkä jaksanut keskittyä. Meidän kilpailunumero oli 7, joten emäntä kerkesi kerätä jännitystä ennen meidän vuoroa. Se alkoi vähän hermostuttamaan minuakin.
Ei tämän päivän suoritus ollut lähelläkään minun parastani, mutta läpi on!
Nyt voin lekotella koko kesän, ja ehkä syksyllä alamme isännän kanssa treenata jotain kivaa ja jännittävää!

2 kommenttia:

  1. Onnea BH:n suorittamisesta.Hyvä Villa! Terveiusin Magi.
    Ps. Minä taasen olin näyttyelyssä ja tulin toiseksi.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Magi! Onnittelut myös sinne - hopea ei ole häpeä!

    VastaaPoista