maanantai 14. marraskuuta 2011

Reissussa

Eilen tapasin kasvattajani pikaisesti kun olin emännän kanssa reissussa. Minusta se kasvattaja haisi epäilyttävän paljon koiranpennulta. Emännässäkin oli sitä pennun hajua. Todella epäilyttävää!
Kävin myös tapaamassa veljeäni Everiä hänen kotitontillaan, mutta minulla oli kurja päivä enkä yhtään jaksanut sitä. Kiukuttelin Everille ja haastoin riitaa. Aika noloa näin jälkikäteen ajateltuna.
Tapasin myös Hallin, mutta hän taas oli niin pelottava, että en uskaltanut juuri katsoa Hallia päinkään ja kiljahtelin aina kun Halli yritti lähestyä minua.


2 kommenttia:

  1. Hei Villa, onko koirillakin huonoja päiviä? Minä luulin, että koirat ovat aina iloisia ja kilttejä ja että ihmisillä vain on huonoja hetkiä ja päiviä.

    VastaaPoista
  2. Kyllä minua joskus harmittaa kaikki, eikä silloin huvita seurustella kenenkään muun koiran kanssa. Onneksi näitä päiviä on vain hyvin, hyvin harvoin.

    VastaaPoista