tiistai 15. toukokuuta 2012

Luukkuselän selkäluukku

Minulla on selässäni luukku. Lääkäri teki sen, kun selästäni poistettiin ylimääräinen kynsi. Luukku häiritsi minua aluksi aika paljon, mutta nyt olen jo tottunut siihen. Operaatio tehtiin pienessä nukutuksessa ja sen jälkeen olin kyllä vähän huonovointinen. Kävely ei oikein sujunut, kun tassut menivät koko ajan ristiin.



Sain kahden viikon uimakiellon, mutta muuten luukku ei elämääni häiritse. Emäntä laittaa siihen joka aamu ja ilta pahanhajuista hunajavoidetta, jonka kai pitäisi auttaa. Minusta se on vaan haitaksi. Haju menee nenään ja kun hieron selkääni sohvaan, se haju jää siihenkin.
Kohta karvat kasvavat takaisin ja luukku menee piiloon. Sitten voin toivottavasti unohtaa, että minulla oli ylimääräinen kynsi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti