lauantai 25. elokuuta 2012

Everin ja Justuksen kanssa

Pääsin tänään päivälenkille erittäin komeaan seuraan: veljeni sekä siskonpoikani kiersivät kanssani Kerttulan luontopolun.
Everin kanssa minulla on joskus ollut hieman kränää, mutta tällä kertaa tulimme todella hyvin juttuun. Eniten kuitenkin riehuin Justuksen kanssa. Huomasin, että häntä voi vielä pomottaa mielinmäärin, kun eihän sellainen pentu voi minun metsässäni sanoa minulle vastaan. Niinpä riehuimme ja koitimme painiakin, mutta oli aika kuuma eikä painista oikein tullut mitään. Sen lisäksi Everi ja Justus olivat metsässäni ensimmäistä kertaa, ja heillä riitti tutkimista.
Kukkulan huipulla poseerasimme kameralle, mutta minä kurkottelin hassusti melkein jokaisessa kuvassa.

Tässä laitoimme Justuksen kanssa takapäät yhteen.



Everi, Justus ja minä


Everi, Justus ja minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti