keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Takun kanssa metsälenkillä

Kävimme tänään taas tapaamassa Takua tallilla ja sitten lähdimme metsään maastokävelylle.
Ensin minä vähän jekkuilin tallilla. Emännän mielestä se oli tosi noloa, mutta minusta vain ihan kivaa. Minä nimittäin merkkasin tallilla yhden seinustan pissaamalla siihen. Ehkä se oli hieman hölmöä, mutta sillä hetkellä se tuntui hyvälle idealle.

Taku odottaa, että riimu vaihdetaan suitsiin ja sitten mennään.
Minä kyttään, näkyisikö tallikissa Pullaa. Se oli varmaan mennyt piiloon, sillä emme nähneet siitä vilaustakaan.
Ulkona sain olla vapaana ja Sipi oli ensin pitkään remmissä. Vasta kun menimme metsätieltä metsäpolulle, pääsi Sipikin irti. Se oli Takulle vaikea paikka. sillä se olisi myös halunnut juosta (tai siis laukata). Me emme paljon ajatelleet Takun tunteita, vaan päästelimme menemään mättäillä. Teimme pienen laukkaringinkin, eli Sipi juoksi ympyrää minkä kintuista pääsi ja minä jahtasin häntä.

Lenkin jälkeen poseerasimme kameralle. Tai muut poseerasivat ja minä katselin taaksepäin, kun joku ratsasti kentällä. 

Kun palasimme tallille, oli sinne tullut pari muuta narttukoiraa, yksi suursnautseri nimeltä Salla sekä yksi jackrusseli, jonka nimeä en tiedä. Me jouduimme menemään heti autoon istumaan, mutta se oli oikeastaan ihan mukavaa, koska olimme jo kirmanneet aika paljon.

1 kommentti:

  1. Suursnautserin nimi on Salli ja russeli on Milli =) eivät kuitenkaan ole samasta perheestä.

    -JJ-

    VastaaPoista