sunnuntai 17. tammikuuta 2016

Tapaturmakoira

Tapaturmakoira Villa ilmoittautuu. Olen taas elänyt liikanimeni mukaisesti, sillä olen loukannut jalkani. En oikein tiedä, mitä on tapahtunut, mutta aloin ontua noin viikko sitten. Jalassa ei näkynyt mitään, enkä aristellut kun sitä paineli. Mutta kävellessä onnuin, eikä minun tehnyt mieli kävellä pitkiä lenkkejä.

Olenkin ollut nyt levossa, eli teen vain pakolliset pienet lenkit. Ja kyllä se lepo on auttanut; jalka on parempi kuin viikko sitten. Ontuminen on selvästi vähentynyt. Tänään pääsin pitkästä aikaa Sipin kanssa vähän pidemmälle lenkille.

Aamulla kävimme ihailemassa auringonnousua. Tämä laituri on tosi pelottava, enkä minä halunnut nyt tulla ollenkaan poseeraamaan, Sipi sai hoitaa sen ihan yksin.



Ihan hieno kuva tulikin, vaikka siinä en olekaan minä.



Iltapäivällä kävimme katsomassa auringonlaskua. Minä jouduin näyttämään Sipille, kuka määrää, kun se vaan kukkoili ja yritti saada minut leikkimään. Ehkä ensi viikolla saan jo painia Sipin kanssa kunnolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti