sunnuntai 18. kesäkuuta 2017

Berliinissä

Viikonlopuksi oli luvattu kaunista säätä, joten päätin lähteä käymään pääkaupungissa Berliinissä katsomassa menoa ja meininkiä. (Oikeasti isäntäväellä oli siellä jotain menoa, mutta minusta on kivempi ajatella, että lopullisen päätöksen viikonloppureissusta tein minä.)

Perjantaina ajoimme iltapäiväruuhkassa Hampurista Berliiniin moottoritietä isännän uudella autolla ja matka meni ihan mukavasti. Pidimme pari taukoa, jotta pääsin jaloittelemaan ja käymään tarpeilla pikaisesti.

Berliinissä teimme turistikierroksen eli kävimme Brandenburger Torilla, valtiopäivätalolla ja tietenkin Tiergartenissa. Tiergarten on minun suosikkini Berliinin kohteista, sillä siellä on viileää, rauhallista ja tilaa juosta. Lisäksi bongasin erittäin monta kania, joita vähän jahtasin.

Tässä poseeraan totisena valtiopäivätalon edustalla. 

Osaan näyttää iloisellekin, jos on tarvis.

Tiergartenissa kävin vilvoittelemassa pienessä lammessa, sillä oli kuuma päivä ja minä olin aivan poikki turistikierroksesta.
Uinnin jälkeen olin iloinen ja reipas.
Tempelhofin vanhalla lentokentällä on isot ulkoilualueet. Ilma oli tosi kuuma, eikä varjoa missään, joten en viihtynyt täällä kovinkaan hyvin.

Muuten Berliinissä oli taas kerran hauskaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti