maanantai 15. huhtikuuta 2019

Tallivisiitti

Olen ollut viime päivinä vähän allapäin. Ehkä se johtuu siitä, että isäntä on reissussa. Tai siitä, että minun selkääni sattuu.
Tänään emäntä päätti piristää minua ja Sipiä ja vei meidät tallille haistelemaan heppoja! Se olikin erittäin hauskaa ja virkistävää!
Ensin Sipi jäi autoon ja minä pääsin tervehtimään Takua ja muita heppoja sekä nuuhkimaan tallin hajuja. Tapasin myös mukavan schäfer-pojan Rudolfin.


Ensin minä tietenkin jouduin näyttämään sille kaapin paikan, ja sen jälkeen tulimme hyvin juttuun. 
Myös Sipi pääsi autosta tutustumaan talliin ja Rudolfiin. Kauhea metelihän siitä taas tuli, mutta lopulta kaikki meni ihan hyvin ja tulimme kaikki kolme hyvin toimeen. 


Lähdimme lenkille kävelemään metsäteitä. Täällä Suomessa niitä riittää, ja se on tosi kivaa.
Jenni ratsasti Takulla ja me kävelimme vierellä. Se meni hyvin. Emäntä tosin yritti varoitella meitä, ettei kannata mennä niin lähellä Takua, koska se voi muka olla vaarallista. Ei se Taku minusta niin vaaralliselta vaikuta.

Me haistelimme kaikkea tosi tarkasti ja kun tulimme takaisin tallille, napsimme tallin lattialta kaikkea ihanaa kuten hevosenlantaa ja heppojen herkkuja. Kävimme maneesissa vähän katsastamassa paikkoja ja sielläkin oli vaikka mitä mielenkiintoista.

Lopuksi me menimme autoon ja emäntä kävi vielä katsomassa viikon vanhaa varsaa. Se oli kuulemma tosi pieni, vain vähän meitä isompi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti