sunnuntai 27. kesäkuuta 2021

Juhannus

Eilen vietettiin keskikesän juhlaa eli juhannusta. Meille tuli kotiin muutamia ihmisvieraita sekä ihanat Urpo ja Kärsä. Minä olin niin iloinen, kun näin Urpon! Hän on kaikista rakkain kaverini. Seurasin Urpoa koko ajan joka paikkaan ja nuolin hänen suunpieliään. 

Sipi sen sijaan ei ollut kovinkaan innoissaan vieraista, vaan nosti kauhean mekkalan kun vieraat ajoivat pihaan. Mutta onneksi Sipikin lopulta rauhoittui ja rentoutui. 

Kärsä ei edelleenkään ole kovin innoissani minun seurastani, mutta kyllä hän sentään sietää minua jo. Olimme vieraiden kanssa sisällä ja pihalla. Minä näytin Urpolle ja Kärsälle meidän ulkolelut ja luut.

Illalla, kun vieraat olivat lähteneet kotiin, kävimme vielä Kullaanvuorella iltakävelyllä. Siellä oli rauhallista ja aurinkoista. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti