torstai 16. kesäkuuta 2022

Kesäkuvia

Kesä tuli ihan vaivihkaa. Yhtäkkiä joka puolella on vihreää ja kaikki kukat kukkii. 


Olen käynyt emännän kanssa iltahölkällä joka viikko. Menemme maaseutureittiä ja välillä pysähdymme katsomaan heppoja.


Minulla on hölkkälenkeillä Villa-tädin vanhat vetovaljaat, vaikken minä kyllä yhtään tykkää vetää. Minä vaan jolkottelen emännän edellä rauhallisesti. 


Sellaisina iltoina, kun minä käyn hölkällä, pääsee Sipi yksityisiltakävelylle. 


Sekin on kivaa. Sipin mielestä on varmasti ihan mukavaa olla ilman minua välillä. 
Aina kun hän tulee kotiin, olen hirveän iloinen jälleennäkemisestä! Minä pussailen Sipiä ja hypin hänen ympärillään, vaikka oltaisiin oltu erossa vain 20 minuuttia. 


Lämpiminä päivinä pääsemme uimaan. Eräänä päivänä kävimme Ramsholmenissa ja se oli ihanaa. Siellä on niin kiva kallioranta, jossa aina uimme. Emäntäkin haluaisi, mutta hän aina unohtaa uikkarit.


Kesäiltojen valo on niin kaunis. 


Auringonlaskussa minun varjoni näyttää isolta pedolta. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti