keskiviikko 13. heinäkuuta 2022

Sipi 10 vuotta!

 Sipi täyttää tänään 10 vuotta! 


Se on kunniotettava ikä, vaikken minä oikein ymmärräkään, onko Sipi muka jo vanha. Minun kanssani hän painii ja leikkii joka päivä. Ehkä olen hyvä houkuttelemaan hänet leikkiin mukaan. 

Juhlistimme Sipin merkkipäivää kotosalla. Onneksi isäntäväki on kesälomalla, niin voimme juhlia koko päivän yhdessä. Sipi sai isännän maksalaatikosta ison palan itselleen ja minä sain nuolla vähän makua paketin kannesta. 

Emäntä sanoi, että tästä eteenpäin jokainen vuosi on lahja. Ja alamme vissiin juhlia myös Sipin puolivuotisjuhlia tästä lähtien. 

Minusta voitaisiin kyllä juhlia vaikka joka päivä! 


Tässä vielä kuva Sipin elämän parhailta vuosilta, kun hän sai seikkailla Villan kanssa. Minä en ole Sipin mielestä yhtä kiva kuin Villa, vaikka omasta mielestäni olen tietysti maailman hauskinta seuraa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti