perjantai 3. maaliskuuta 2023

Talvilomailemassa

Viime vuonna olimme talvilomalla Vierumäellä, ja koska se oli niin onnistunut loma, päätimme lähteä samaan paikkaan uudestaan. Olimme jopa samassa isossa mökissä. 


Mökillä pääsimme sohvalle, koska siihen oli levitetty meidän iso peitto ja matto. Minä otin sohvalisenssistä kaiken irti ja olin sohvalla todella paljon. Sipi tykkäsi myös olla sohvalla, mutta mieluiten mahdollisimman kaukana minusta. 


Vierumäen hotellin pihalla on iso Tahko Pihkalan patsas, jota minä aluksi pelkäsin. Se näytti todella epäilyttävälle. Mutta sitten huomasin, että se on täysin vaaraton ja suostuin patsaan kanssa samaan kuvaan. 


Kävimme harjuilla kävelyllä joka päivä ja se oli aivan ihanaa. Sain olla vapaana aika paljon, mitä ei tapahdu kotiseuduilla koskaan. Tottelin koko ajan ja pidin isäntäväkeä silmällä. En lähtenyt kertaakaan huitelemaan omille teilleni.


Emäntä kirjoitti Sipin nimen hankeen muistoksi.


Yhtenä iltana sohvalla oli ruuhkaa ja Sipi joutui olemaan näin lähellä minua. Hänen takajalkansa osui minua silmään, mutta ei se haitannut minua.

Olipa mukava loma! Ehkä tulemme tänne joskus vielä uudestaan. 

2 kommenttia:

  1. Hei, ihan pakko on ilmoitella itsestäni, kun eilen löysin tämän ihanan koirablogin ja olin aivan puulla päähän lyöty, kun tajusin, että asutte nykyään täällä päin. Oli pakko selata taaksepäin ja katsoa, kuinka kauan ollaan voitu olla törmäämättä ulkoilupoluilla. No, ehkäpä törmätään joskus, kun nyt tiedän millaiset karvaiset kaverit teillä on. Meillä on kahdeksan kuukautta vanha skotlanninterrieri ja asutaan ihan T.saaren keskustassa. Mukavaa talven jatkoa. T. Tiina

    VastaaPoista
  2. Hei! Kiva kuulla, että löysit blogiin!
    Me käymme toisinaan keskustassa kävelyllä, ehkä törmäillään lenkkipoluilla nyt, kun tiedetään toisistamme. Mukavaa kevään odotusta! Terveisin Nukka

    VastaaPoista