maanantai 8. maaliskuuta 2010

Kevään treenikausi alkoi

Eilen olimme taas pitkästä aikaa TKK:n tottelevaisuustreeneissä. Minä olin vähän pallo hukassa, mutta niin oli moni muukin kolmen kuukauden tauon jälkeen. Siellä oli taas monta uutta tuttavuutta, joiden kanssa olisi ollut hauska peuhata, mutta ikävä kyllä minulle sallittiin kontakti vain emännän kanssa. Kamalan tylsää!
Treenin jälkeen kiersimme Haunisten altaan, ja arvaatkaapa kuka tuli vastaan! Valkoinen ystäväni Ami! Ensin pelästyin, että Ami on minulle vihainen, mutta hyvinhän me sitten tultiinkin juttuun. Äänekkääseen juttuun. Amin emäntä oli lukenut tätä blogiani ja tiesi meidän kuulumiset. Minä olen pieni blogijulkkis!

2 kommenttia:

  1. Kiva kuulla, että siellä on lisää valkoisia!:) Me täällä Etelän suunnalla ollaan mietitty, että jospas te tulisitte ensi kerralla käymään meillä? Everi esittelisi mielellään nämä lähimetsät täällä.:)

    VastaaPoista
  2. Terve velipoika! Kyllähän me varmasti tullaan siellä teidän luona käymään kun sopiva hetki sattuu kohdalle. Kiitos kutsusta!

    VastaaPoista