maanantai 3. joulukuuta 2012

Tappelussa

Meillä piti olla niin mukava reissu! Lähdimme eilen ajamaan Raisioon vanhalle kodille. Autossa oli aika lämpimät tunnelmat, kun matkustimme kaikki kolme takakontissa. Ulkona oli noin 15 astetta pakkasta, mutta meillä oli ihanan lämmintä, kun olimme niin lähekkäin.
Raisiossa kävimme hieman temmeltämässä vanhoilla lenkkipoluilla. Minä muistin vielä kaikki reitit.
Sitten ajoimme Bertan luokse. Saimme ruokaa ja ulkolimme. Illalla minut pestiin samppoolla, koska edellisestä pesukerrasta on vierähtänyt jo ainakin kaksi vuotta. Rekku lähti naapuriin ja Sipi ja minä jäimme Bertan luokse.
Aamupäivällä kävimme metsälenkillä ja yhtäkkiä Bertalla ja minulla paloi käämit. Me aloimme rähisemään ja painimaan ihan tosissaan. En yhtään muista, mistä riita alun perin alkoi, mutta sen muistan, että olin tosi vihainen Bertalle ja Bertta minulle. No sitten ihmiset saivat tilanteen rauhoitettua. Kävelimme kotiin. Siellä minun silmääni alkoi inhottavasti särkeä ja siitä tuli verta. Ei auttanut muu kuin lähteä lääkäriin paikattavaksi, sillä kaikkien kauhuksi alaluomi oli vähän repaleinen.


Minut nukutettiin ja silmäkulmaan ommeltiin 9 tikkiä. Kun heräsin, olin ihan kanttuvei enkä pystynyt kävelemään suoraan. Nukuin eteisessä ja lattialle lirahti pissat. Oli niin paha olla, että vain itkin.


Nyt olemme kotona ja minä koitan levätä häkissäni. Minulla on kauluri päässä ja jouduin antibioottikuurille. Olo on kurja.

Onneksi näistä aina selvitään.



1 kommentti:

  1. Olihan se menoa. Kuvasta näkee miten päivä otti kaikkien voimille. Sipi oli kuitenkin kaikista rauhallisin. Se pääsi käymään eläinlääkärissä, kun Vilaa paikkailtiin. Siellä ihmiset ihastelivat Sipiä ja kehuivat kuinka rauhallinen se olikaan. Bertta ja Villa näyttivät huonoa esimerkkiä, mutta Sipi ei ollut moksiskaan.
    Paranemista Villalle!

    VastaaPoista