keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Bertta 10 vuotta

Tänään juhlimme ystäväämme Berttaa. Hän täyttää kokonaiset 10 vuotta! Hurraa!! Olen tuntenut Bertan melkein aina, suunnilleen siitä asti kun muutin pentulaatikosta Vantaalta isäntäväen luokse.
Minun ja Bertan suhde on ollut myrskyisä. Kun olin pentu, hurmasin Bertan ja meillä oli niin mukavaa. Ihailin Bertan suurta egoa ja hirmuisen isoja hampaita. Bertta opetti minua kunnioittamaan vanhempia narttuja.
Tulemme ihan hyvin toimeen keskenämme - suurimmaksi osaksi. Välillä tulee vähän sanomista, esimerkiksi leluista tai kepeistä. Kerran otimme yhteen oikein kunnolla, kun minulla oli vähän ajatukset sekaisin Sipin suhteen.
Tänään lähetetään paljon onnitteluja ja iloisia ajatuksia Bertalle! 10 vuotta saksanpaimenkoiralle on kunnioitettava ikä.

Bertta lempipaikallaan - omassa pihassa. 

Kuvat on otettu viime syksynä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti