lauantai 9. joulukuuta 2023

Raaseporissa humputtelemassa

Olin tänään emännän kanssa vähän joulumarkkinoilla ja muutenkin humputtelemassa. Menimme ensin Fiskarsin joulumarkkinoille. Siellä kävin useassa liikkeessä ja yhdessä kahvilassa. Kerran jouduin haukkumaan kovaan ääneen, kun samaan kauppaan tuli toinen koira. Kaikki ihmiset vähän säikähtivät ja me lähdimme kaupasta ulos nopeasti. 
Kahvilassa meni ihan kivasti. Makoilin lattialla ja koitin nuuhkia kaikkia ohikulkijoita. Monet halusivat tervehtiä minua ja se oli minusta tosi kivaa. 

Fiskarsin jälkeen menimme Karjalle vintagehuonekalukauppaan. Siellä emäntää koko ajan pelotti, että heilautan hännälläni vahingossa jotain arvokeramiikkaa lattialle. 
Mitään ei kuitenkaan tapahtunut, paitsi että hurmasin taas muutaman ihmisen. Eräskin mies oikein kiitti emäntää siitä, että sai tervehtiä minua. 
Katselin itseäni kaikista peileistä ja olin aivan hurmaantunut itsekin. Minkäs sille voi, että olen niin kaunis ja hyväkäytöksinen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti