keskiviikko 6. lokakuuta 2010

Hammasesittely

Meillä oli Rekun kanssa pieni matsi yhdellä lenkillä, joten jouduin näyttämään koko hammaskalustoni. Onneksi Rekku ymmärsi, että kyseessä on vain leikki, eikä siitä tullut sen kummempia seurauksia.


Näytin näitä samoja muuveja Bertalle viikonloppuna kun oltiin saaristossa mökkeilemässä, mutta Bertta ottikin sen ihan tosissaan! Minä hyppäsin Bertan niskaan ja yritin esittää, että tästä lähtien meistä kahdesta minä olen kovempi, mutta en ehtinyt kertoa sitä tarpeeksi selvästi ennen kuin meidät erotettiin.

Bertta häkeltyi minun käytöksestäni sen verran, että seuraavana päivänä hän pisti pään ampiaispesään! Koko Bertan turkki oli täynnä ampiaisia, ja Rekunkin kimpussa oli muutama. Onneksi minulla on aina päälläni tämä mehiläishoitajan puku, niin vältyin amppareilta.

3 kommenttia:

  1. Olet aivan kauhea peto, valkoinen paholainen!

    VastaaPoista
  2. Yliluutnantti Villanen, Pahis, Her royal evilness, onko nimi enne? Minkälainen yönkuningatar sinusta vielä tuleekaan?

    VastaaPoista
  3. Sanonnan mukaan ei nimi pahenna, mutta kyllä se pahentaa - jos nyt enää tästä yhtään pahemmaksi voi tulla.

    VastaaPoista