sunnuntai 4. elokuuta 2019

Koirakisoissa turistina

Eilen minulla oli hauska päivä. Olin emännän kanssa Paimiossa seuraamassa tottelevaisuuden SM-kisoja. Minä olin tietenkin ihan turistina paikalla ja vain katselin muiden suorituksia. Se oli kyllä vaikuttavan näköistä, kun koirat tekivät kaiken, mitä käskettiin. Minä olin aivan äimänkäkenä, kun näin minkälaiset suoritukset ovat mahdollisia.
Käyttäydyin todella hyvin: olin rauhallinen enkä haukkunut tai häirinnyt ketään. Minusta oli mukava loikoilla nurmikolla ja seurata ihmisiä ja koiria.

Tapasin kisoissa myös veljeni Everin! Everillä oli mukana Justus, joka on myös vanha tuttuni. Ensimmäiseksi minä näytin pojille, kuka määrää. Justus oli kovin kiinnostunut minusta, joten jouduin ärähtämään sille vähän enemmän. Everi sen sijaan tietenkin kunnioitti minua, ja minä häntä.
Poseerasimme kameralla erään kiven päällä.



Kun lähdimme pois kisoista, menimme vielä käymään Urpon ja Kärsän luona. Pojat olivat olleet pihalla koko päivän, joten kun menimme sisälle juomaan kahvia, me koirat nukahdimme samantien reporankoina. Rauhallinen vierailu siis tällä kertaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti