sunnuntai 24. lokakuuta 2021

Syntymäpäivän aatto

Huomenna on tärkeä ja jännittävä päivä: minä täytän vuoden! Kuvitella, että olen jo niin vanha. 

Eilen juhlistimme hiukan jo tulevaa juhlaa, kun Urpo ja Kärsä kävivät täällä. En ollut nähnyt heitä tosi pitkään aikaan ja oli niin kiva nähdä varsinkin Urpoa. Minä roikuin taas koko ajan Urpon perässä ja nuolin hänen suunpieliään ja mielistelin hänelle. Urpo on niin ihana. 

Sipi oli aivan hermona, kun tuli vieraita, eikä meinannut lopettaa haukkumista millään! Isännän piti oikein suuttua Sipille, jotta hän vaikeni. 

Huomiselle juhlapäivälle minulla ei ole sen kummempia odotuksia. Sain kuulemma lahjan jo etukäteen aiemmin tällä viikolla: uudet valjaat! Sipi sai myös uudet. Minulla on neonkeltaiset ja Sipillä vaaleansiniset. Ja myös Sipi sai oman flexitaluttimen. Nyt me kuljemme lenkillä aika hienosti, eikä flexissä ole tarvetta vetää remmi tiukalla koko ajan. 

Toivottavasti saan huomenna vielä jonkun lahjan. Tai edes jonkun hyvän herkkuaterian. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti