maanantai 25. lokakuuta 2021

Yksivuotissynttärit!

Täytän tänään vuoden. En muista kun synnyin, mutta taisin olla aika pieni silloin. Nyt olen kasvanut tosi isoksi ja osaan jo tehdä kaikenlaista, mitä en pienenä osannut. 
Esimerkiksi olen jo sisäsiisti, osaan olla kotona yksin rikkomatta paikkoja, osaan odottaa ruokaa nätisti (useimmiten), osaan istua ja tulla sivulle käskystä. Osaan kaikenlaista, eikä edes koko tämä blogi riitä kertomaan mitä kaikkea olen oppinut vuodessa. 


Minun syntymäpäiväni on mennyt mukavasti. Emäntä tosin teki ikävän tempun ja lähti pois kotoa koko päiväksi, vaikka on minun juhlat. Onneksi isäntä sentään on ollut kotona ja pitänyt meistä huolta.



Kävimme pitkällä lenkillä metsässä. Meidän lenkkireittimme on nyt suljettu, koska sinne rakennetaan uusia taloja. Tylsää. 

Taloista puheenollen, emäntä kertoi että syntymäpäivälahjaksi saan uuden kodin! Se on jo ostettu ja pian me muutamme sinne asumaan. Minä en oikein ymmärrä mitä se tarkoittaa, mutta Sipi on muuttanut jo monesti ja hän kertoi, että se on aika stressaavaa, mutta lopulta ihan mukavaa kun on uusia ympäristöjä ja lenkkireittejä. 


Isäntä teki minulle synttäriruuaksi nakkiasetelman! Tällainen ensimmäinen syntymäpäivä minulla on ollut. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti