sunnuntai 8. marraskuuta 2009

Treenit

Tänään treeneissä harjoiteltiin ohittamista ja maahanmenoa. Jokaisella treenikerralla harjoitellaan myös runsaasti perusasentoa, eli sivulla istumista. Sitä on hyvä harjoitella, sillä minulla on vielä hieman vaikeuksia istua suorassa. Melkein aina peppu on vinossa.
Ohituksia harjoittelimme taas pujotteluna. Minä osasin paljon paremmin kuin viimeksi! Maahanmenoakin harjoittelimme, ja sekin sujui. Aluksi olin vinossa, mutta namilla minut saatiin suoraan.
Teimme myös koirakujan ja luoksetulon, mikä oli hauskaa ja helppoa! Minua edeltävä koira tosin karkasi emännältään ja meinasi tulla minulle haastamaan riitaa! Onneksi olen tällainen mukava tyttö, niin vältyttiin yhteenotolta.
Harjoittelimme myös oikeanlaista luoksetuloa, eli niin että koira tulee istumaan ohjaajan eteen ja tapittaa silmiin. Emännällekin tämä on uusi juttu, sillä Rekku on opetettu tulemaan sivulle (niinkin voi tehdä).

Treenin jälkeen kävimme taas kiertämässä Haunisten altaan, ja tapasin saman hauskan kaverin kuin viimeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti