torstai 12. marraskuuta 2009

Taantuma

Minä olen taantunut! Eilen kun olimme Rekun kanssa kaksin kotona, napostelin aikani kuluksi tietysti olohuoneen mattoa. Se alkaa kuitenkin olla jo niin peruskauraa, että ajattelin keksiä jotain kivempaa tällä kertaa. Otin siis kirjoituspöydältä emännän pankkipapereita ja silppusin ne matolle. Se oli ihan piristävää!

Entäs sitten viime yönä! Me kävimme iltalenkillä eilen normaalisti siinä puoli yhdentoista maissa. Yöllä tuli kuitenkin kamala hätä, ja oli ihan pakko käydä kylppärissä tekemässä läjä. En ole tehnyt läjää sisälle moneen moneen kuukauteen, mutta nyt en vain pystynyt enää pidättelemään. Kamalan noloa, ja se hajukin vielä.

3 kommenttia:

  1. Villa! Ei tartte olla häpeissään, jos hätä yllätti ja tuli ns. housuun! Semmoista sattuu, mutta sinun ikäisellesi ehkä harvemmin kuin minun ikäiselleni. Mutta häntä pystyyn ja elämää täysillä.
    Terveisin
    Ystäväsi Bertta

    VastaaPoista
  2. Moi Villa!

    Piti sanoman, että minun ikäiselleni harvemmin kuin sinun ikäisellesi. Mutta joskus voi sattua vahinko eikä sille voi mitään!
    Terveisin
    Bertta

    VastaaPoista
  3. Pakkohan sitä on mennä jos on hätä, sitä mieltä minäkin olen. Ja olen kuullut, että kyllä sinultakin joskus vähän lirahtaa lattialle. Ei se mitään.

    VastaaPoista