keskiviikko 24. maaliskuuta 2021

5-kuukautiskuulumiset

Huomenna minä täytän 5 kuukautta. Se on ihan hyvä ikä pienelle koiralle.
Tässä hieman uusia kuulumisia:

- Olen aloittanut koirakoulun. Käyn sunnuntaisin Raisiossa opiskelemassa koiranpennulle sopivia taitoja, kuten käskystä istumista ja maahanmenemistä, paikallaoloa, luopumista sekä muita hyödyllisiä juttuja. Meidän ryhmässä on vain kaksi muuta koirakkoa, joten tällaisina pandemia-aikoinakin voimme käydä hallilla treenaamassa. 

- Sisäsiisteysasia on huomattavasti paremmalla tolalla. Osaan jo melko hyvin pidättää tarpeitani ja enää vahinkoja sisälle sattuu muutaman kerran viikossa. Yleensä teen sisälle silloin kun olen yksin kotona tai jostain muusta syystä en saa isäntäväen huomiota, jos he esimerkiksi nukkuvat tai tekevät töitä keskittyneesti. 

- Olen siirtynyt syömään junior-ruokaa. Se maistuu melkolailla samalle kuin penturuoka, mutta saan sitä vain kolmesti päivässä! Se on minusta aivan liian vähän. Voisin syödä vaikka joka tunti.

- Alan näyttää aikuisemmalle päivä päivältä. Olen viime aikoina kasvattanut enimmäkseen korvia ja tassuja. Kasvamisen huono puoli on se, että minun petini on alkanut tuntua paljon pienemmälle kuin aikaisemmin. Onneksi sentään mahdun sinne vielä, ja Sipikin mahtuisi sinne jos hän haluaisi joskus tulla minun viereeni. Mutta ei hän halua. 


- Minulla on tosi hyvä itseluottamus, ja olenkin ajatellut isona ryhtyä laumanjohtajaksi. Luulen, että olisin siinä hommassa tosi hyvä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti