torstai 1. huhtikuuta 2021

Uusia ystäviä

Olen saanut monta uutta ystävää. Viime viikolla tutustuin metsälenkillä lähistöllä asuvaan Yonaan, joka on minua 4 päivää nuorempi sileäkarvainennoutaja. Kuulin Sipiltä, että Villan ja Sipin veljenä oli aikoinaan sileäkarvainennoutaja Rekku.

Sovimme leikkitreffit Yonan kanssa paremmalle ajalle, ja lauantaina sitten treffasimme metsässä leikin ja painin merkeissä. 


Meidän leikit sujuivat todella hyvin! Olemme samankokoisia ja samanikäisiä, joten ymmärsimme toisiamme heti. Vähän aikaa riehuimme ja painimme, mutta melko pian väsähdimme. Otimme pienen lepohetken ja sitten paini jatkui. 


Leikki näytti hurjalle, mutta olimme koko ajan ihan kavereita. 

Kävin tänään myös tapaamassa veljeäni Lattea taas. Meillä oli oikein hyvät painit viimeksi, ja tällä kertaa mukaan liittyi myös isämme Mokka sekä setämme Auro. Minä en oikein hahmottanut, että ne ovat niin isoja ja jäin vähän jalkoihin muutaman kerran. Eipä siinä mitään, leikki jatkui pienten tällien jälkeen.
Laten kanssa sujui mukavasti ja painimme ja räyhäsimme samalla tavalla kuin viime kerralla. 


Mokka-isä tekee tuttavuutta minun kanssani. Minua aluksi vähän jännitti ja juoksin kiljuen karkuun, mutta lopulta huomasin, että isä on ihan kiva eikä tee minulle mitään.


Tässä kuvassa on iskä.


Latte ja minä saimme painia kahdestaan ilman isoja hetken aikaa.


Ja kyllä me sitten painimmekin! Olin aivan puhki lopuksi ja nukahdin heti kun menimme autoon. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti