tiistai 27. huhtikuuta 2021

Rysän päältä kiinni

Viime yönä minä ajattelin, että koska olohuoneen sohva on vapaana ja kaikki muut nukkuu, käyn siihen sohvalle nukkumaan. Oikeastaan en kai saisi olla sohvalla, mutta ei näitä kaikkia sääntöjä ole niin helppo muistaa joka tilanteessa.

Nukuin oikein sikeästi pienellä kerällä ja nautin pehmeästä sohvasta, mutta en huomannut että isäntä olikin herännyt! Hän oli siinä vieressä yhtäkkiä ja otti minua niskasta kiinni ja heivasi minut lattialle. Sipikin tuli omasta pedistään katsomaan, mitä tuhmaa olen taas tehnyt. Onneksi isäntä ei ollut vihainen. Eihän minulle kukaan ole vihainen, kun käytän viaton koiranpentu -ilmettäni.

En voi luvata, etten enää koskaan mene sohvalle. Kyllä se oli sen verran mukavaa. 
Ja kaikenlisäksi Villa-täti kertoi minulle kaikkia hyviä jekkuja, joita kannattaa sopivan tilaisuuden tullen kokeilla. Tämä sohvajuttu on yksi niistä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti