maanantai 26. huhtikuuta 2021

Juhlaviikonloppu

Viikonloppu oli yhtä juhlaa. Lauantaina vietimme koiranpäivää. Me vietimme sitä kotona, koska ulkona oli aikamoinen koiranilma. Illalla emäntä lähti Sipin ja minun kanssa Kangenmiekan kierrokselle. Emme toki kiertäneet koko kierrosta, sillä 8 kilometrin reitti on liian pitkä minulle. Yhdessä mutkassa Sipi alkoi yhtäkkiä haukkumaan kovasti ja ryntäsi eteenpäin kauhealla vauhdilla. Minä pelästyin ja laitoin selän karvat pystyyn. Sitten kuulin tutun äänen ja tajusin, että siellä polulla olikin isäntä!
Kävelimme takaisin samaa reittiä ja isäntäkin tuli meidän mukaan. En ymmärrä, miksi isäntä oli siellä metsässä, mutta kiva yllätys se oli kuitenkin. 

Sunnuntaina oli varsinainen juhlapäivä, sillä minä täytin puoli vuotta! En saanut lahjoja, vaikka olin varautunut siihenkin. Aamupäivällä teimme Sipin kanssa yksinoloharjoituksen, kun isäntäväki lähti pyöräilemään. Harjoitus meni hyvin, en tehnyt mitään kolttosia. Näitä hyviä harjoituksia on ollut viime aikoina enemmänkin. Joskus heittelen sohvatyynyjä lattialle tai vien niitä toisiin huoneisiin, mutta yleensä olen nykyään aika rauhallisesti kotona. 
Sitten päivällä emäntä vei meidät pitkälle, rauhalliselle kävelylle Kullaavuorelle. Olen käynyt siellä jo monta kertaa Sipin kanssa, mutta aina sieltä vaan löytyy uusia kivoja reittejä. 
Päivän kohokohta oli tietenkin iltaruoka, kuten jokaisena päivänä. Minä olen tosi nälkäinen ja rakastan ruokaa. 


Tämä kuva on otettu Haunisten altaalla pari iltaa sitten, kun aurinko paistoi ja olin Nipsun kanssa iltakävelyllä. Olen jo aika iso.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti