sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Treenejä

Pääsimme tänään taas treenaamaan valkkariporukassa. Kaikki muut matkustivat tällä kertaa meidän luokse Turkuun ja me vain kävelimme treenikentälle.
Minä harjoittelin alokasluokan hyppyä ja liikkeestä seisomista (edelleen...) ja Sipi opetteli ihan perusjuttuja, kuten seuraamista ja paikallaoloa. Minäkin olin ryhmäpaikallaolossa, ja isäntä vähän unohti vapauttaa minut, kun sillä soi puhelin. Minun paikallaolostani tuli siis noin kolme kertaa pidempi kuin muiden. Mutta se ei haitannut, olen niin taitava.
Treenien jälkeen kävimme Koivuluodossa kävelemässä yhdessä. Olipa aika kova meteli, kun noin 10 valkkaria lähti yhtä aikaa lenkkeilemään. Osa vielä odotti autossa ja pääsi toisessa erässä jaloittelemaan. Tapasin äitini Minton ja minun oli aivan pakko käydä maahan selälleni ja alistua kunnolla. Siihen tuli sitten muitakin ja Sipi hieman ihmetteli, että mikä minulla on hätänä kun olen joukon keskellä ihan alistuneena. Pääsin onneksi nopeasti jalkeille ja jatkoin kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Kävelylenkin jälkeen menimme kotiin ja isäntäväki tarjosi ihmisille kahvia. Minä ja Sipi oltiin niin poikki, että vain makasimme pöydän alla hiirenhiljaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti