maanantai 1. marraskuuta 2021

Yksivuotiskontrollissa

Olin tänään yksivuotiskontrollissa eläinlääkärissä. Siellä minun silmät, korvat ja suu tutkittiin. Eläinlääkäri myös kuunteli keuhkot ja tunnusteli vatsan. Kaikki oli kunnossa. Sain niskaani yksivuotisrokotukset, seuraavat onkin sitten vasta kolmen vuoden päästä. 

Kävin eläinlääkärissä myös vaa'alla ja se näytti 23,9 kiloa. Aivan sopivasti. Eläinlääkärikin sanoi, että olen hyvässä kunnossa. 

Lääkärin jälkeen menin emännän kanssa kahdestaan käymään Turun keskustassa pienellä iltakävelyllä. Se oli minusta tosi jännittävää! Paljon jännittävämpää kuin pimeässä metsässä käveleminen. 


Siellä oli tosi paljon kaikkia outoja hajuja, joita nuuhkin pitkään. Tapasin kaupunkilaiskoiria ja moikkailin kaikkia tosi reippaasti. Hurmasin samalla monta ihmistä pelkällä olemuksellani.

Kun tulimme kotiin, olin loppuillan aivan poikki. Koko reissu oli sen verran rankka, että minun piti saada levätä kunnolla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti