maanantai 12. helmikuuta 2024

Lohjalla retkeilemässä

Me pääsimme sunnuntaina Lohjalle retkelle. Ensin isäntäväki kävi hoitamassa jotain asioita, ja sen jälkeen lähdimme koko lauman voimin jäälle ulkoilemaan. Oli aurinkoista ja aika tuulista, mutta ei se meitä haitannut. Jäällä oli paljon porukkaa, jalankulkijoita ja varjoliitäjiä sekä muutama koirakaverikin.

Lähdimme kiertämään Liessaarta. Itse Liessaaressa menee kivoja ulkoilupolkuja, mutta kaikki oli niin liukasta nyt, että meidän oli parempi kävellä jäällä. 

Kun olimme kiertäneet saaren puoliväliin, pidimme evästauon laavulla. Ihmisille oli teetä ja laskiaispullia, meille koirille ei ollut mitään. Yritimme kyllä kerjätä, Sipi varsinkin.

Matka takaisin autolle oli hiukan vilpoisampi, kun menimme tuulen puolella. Minä kyllä nautin kun sain kerrankin olla vapaana eikä minua pidätellyt mikään talutusremmi. Koitimme Sipin kanssa juosta kilpaa, mutta eihän siitä mitään tule kun minä olen niin ylivoimainen. Minä aina unohdan että Sipistä on tullut jo aika vanha. Ei Sipi sitä aina itsekään muista. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti