torstai 25. huhtikuuta 2019

Haunisten altaalla

Koska oli kaunis päivä, lähdimme tänään Haunisten altaalle.


Siellä on aina hauskaa, koska lenkki kiertää altaan ja koko ajan on mahdollisuus käydä juomassa vettä tai uimassa ja kahlaamassa. Sen takia me jaksamme aina innostua, kun menemme sinne.

Tänäänkin minä innostuin aluksi taas ihan valtavasti. Oli ihanaa kahlata rantavedessä ja roiskia vettä joka puolelle. Yhtäkkiä pohja syvenikin jyrkästi ja minä kastuin ihan kokonaan! En olisi kuulemma vielä saanut uida, koska meille laitettiin alle viikko sitten vasta punkkipannat ja sen jälkeen ei saa uida muutamaan päivään. No, minkäs minä sille voin että pulahdin. Se oli vahinko.

Loppulenkistä minua alkoi väsyttää. En olisi millään jaksanut kävellä takaisin autolle. Tällaista se on nykyään, että väsyn nopeasti. Ensin selkä on usein jäykkä, mutta se vetreytyy kun liikun. Mutta sitten kun olen liikkunut paljon, alan väsyä.

Kun olimme kiertäneet altaan, menimme vielä eläinlääkärille, jossa minulle laitettiin toinen kipupiikki. Onneksi se ei tuntunut oikein missään ja selvisin siitä ihan hyvin. Eläinhoitaja antoi minulle monta hyvää makupalaa sen jälkeen, ja siitä minulle jäi hyvä mieli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti