perjantai 25. syyskuuta 2020

12 vuotta!

Minä olen nyt täyttänyt 12 vuotta!

Juhlistin tätä iloista tapahtumaa kahtena päivänä. Varsinaisena synttäripäivänä kävin Sipin ja Nipsun kanssa Haunisten altaalla ulkoilemassa. Sää oli mitä kesäisin, vaikka on jo syyskuun loppu. Ilma oli lämmin ja aurinkoinen. Kävimme Sipin kanssa kahlaamassa ja Nipsu piti meitä ihan hulluina.



Kävelimme koko altaan ympäri ja jaksoin ihan hyvin, kun pidimme rauhallista tahtia.



Välillä tietenkin pidimme valokuvaustaukoja.

Seuraavana päivänä jatkoimme juhlia Paimion luontopolulla Urpon ja Kärsän kanssa.
Luontopolku on tosi kiva ja monipuolinen. Olemme kävelleet sen monta kertaa, mutta aina löytyy uusia kivoja juttuja, joita emme ole ennen huomanneet.


Kuten aina, pidimme tauon laavulla. Minä en tosin malttanut lainkaan levätä, vaan tutkin ympäristöä ja koitin löytää jotain sopivaa suuhunpantavaa. En kyllä valitettavasti löytänyt mitään.



Tämä oli tosi kiva retki, ja minusta oli hauskaa, että minua juhlittiin. Ihmiset jopa lauloivat minulle onnittelulaulun metsässä!

Kelpaa olla 12-vuotias, kun jokainen päivä on yhtä juhlaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti