maanantai 14. kesäkuuta 2021

Raision kukkapuistossa

Isäntäväki yllätti minut ja pääsin heidän kanssa käymään Raision alppiruusupuistossa yhtenä iltana. 

Siellä oli hurjan paljon väkeä ja myös monta kivaa koirakaveria. Moikkailin tosi monia ja tulin kaikkien kanssa toimeen. Isäntäväki ei suostunut irrottamaan minun talutusremmiä, vaikka kuinka koitin vihjailla että pitäisi päästä riehumaan muiden koirien kanssa. 


Minusta otettiin valokuviakin kukkien keskellä. 


Olisin halunnut mieluummin riehua kuin olla valokuvattavana.

Sitten toisena päivänä Sipi ja minä poseerasimme kahdestaan meidän takapihalla, jossa kukkii juuri nyt myös iso alppiruusu. Näin Sipikin pääsi kuvaan kauniiden kukkien kanssa.

Eilen oli muuten tylsä päivä, koska isäntäväki lähti jonnekin ja Sipi ja minä olimme tosi monta tuntia kahdestaan kotona. Taisi olla minun ennätykseni 7,5 tuntia. Kaikkien yllätykseksi en ollut tehnyt juuri mitään tuhmaa koko aikana, mitä nyt vähän olin riehunut takkahuoneen sohvalla ja heitellyt tyynyjä ja leluja lattialle. Urheasti jaksoin kuitenkin pidättää tarpeitani koko päivän. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti