torstai 17. kesäkuuta 2021

Sipi taas päivystyksessä

Sipi on ollut vähän vaisu muutaman päivän, mutta emme tienneet mistä se johtui. Eilen emäntä tuli kotiin illalla ja me menimme häntä vastaan pihalle. Riemastuin niin, että hyppäsin Sipiä vasten etutassuillani. Sipi huudahti kivusta ja suuttui minulle pahanpäiväisesti. 

Kun menimme sisälle, huomasimme että Sipin takapäästä tulee verta. Ilmeisesti hänellä oli anaalirauhaset tulehtuneet ja toinen poksahti ihon läpi kun minä tönin vähäsen. Sama vaiva oli Sipillä joulukuussa, Villa kertoi siitä täällä

Emäntä vei Sipin illalla vielä päivystykseen ja siellä Sipi taas nukutetettiin ja anaalit putsattiin. 


Tässä Sipi on juuri päässyt heräämöön. 

Minä pelästyin hirvittävästi, kun Sipi tuli kotiin. Näin etupihalla jo kaukaa, että hän ei ole oma itsensä, vaan tokkurainen ja jossain lääkepöllyissä. Minua alkoi pelottaa todella paljon, joten laitoin hännän koipien väliin ja yritin vaivihkaa hiipiä takaisin sisälle. Minulta lorisi pissaa maahan, kun olin niin kauhuissani. 

Sisällä vielä tein Sipin edessä kaksi pissaa ja olin tosi nöyränä. Minusta oli aivan kamalaa, että Sipi oli siinä kunnossa. Sisällä hän piti kauluria, joka oli myös todella pelottava minun mielestäni. 

Nyt Sipi alkaa olla paremmassa kunnossa ja toipuminen näyttää nopeammalta kuin viimeksi. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti