sunnuntai 7. joulukuuta 2008

Itsenäisyyspäivän paraati!

Eilen oli itsenäisyyspäivä, ja me menimme kaupunkiin katsomaan paraatia. Paraatissa oli kauheasti ihmisiä, joista suurin osa ihasteli vain minua. Annoin kaikkien lasten silittää itseäni ja eräiden aikuistenkin. Jopa ravintoloiden ikkunoissa ihmiset keskeyttivät ruokailunsa ja kääntyivät hymyilemään minulle.



Itse paraati ei minua hirveästi kiinnostanut. Halusin enimmäkseen seurata Rekkua.

Mutta sitten tapasin Ronjan, joka on minua kuukauden vanhempi valkkarinpentu. Jostain syystä Ronja pelkäsi minua kauheasti, ja siitäkös minä innostuin. Räksytin Ronjalle niin keskittyneesti, että siinä rytäkässä sekä Hornetit että Leopardit jäivät minulta huomaamatta. Samalla reissulla menimme myös Förillä. Se oli ensimmäinen laivamatkani, mutta ei varmastikaan viimeinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti